Untitled-1

מטבחי חוץ מאפשרים לבצע את עבודות המטבח בחצר ביתכם

בואו לאפשר לעצמכם מגוון רחב של פעולות מטבח בחצר ביתכם! שלא תטעו, אנחנו לא מוכרים לכם פינת ישיבה לחצר לאחר הכנת האוכל, אלא את עמדת ההכנה! כיצד מומלץ לעשות זאת על הצד הטוב ביותר? מה המטבחים כוללים? אלו שדרוגים ניתן להוסיף להם בואו ללמוד הכל על מטבחי חוץ מן המעלה הראשונה.

חומרי הייצור של מטבחי חוץ עמידים בכל תנאי מזג האוויר

המטבחים מבוססים על חומרי ייצור כמו נירוסטה, עץ מצופה ואלומיניום. עמדות העבודה והארונות עצמם מבוססים על דולומיט, מהמשובחים שבחומרי החוץ. הדולומיט עמיד נגד התנפחויות כתוצאה מאקלים קיצוני ונותר כמו חדש גם לאחר סופות, גשמים, ברד, שלג וימים עם עומסי חום.

מקררים, ארונות משקה ומזווי זכוכית

באפשרותכם להתקין ארונות משקה, יחידות קירור ומזווים מזכוכית. מטבחי חוץ הארונות מבוססים על זכוכית קשיחה ועמידה בפני מכות, חבטות ושינויי אקלים. הפתיחה נעשית באמצעות ידית מובנית בכל אחד מההתקנים הללו ללא חלקי הברגה חשופים. ניתן לעצב החסנים אלו בדרכים שונות ובגדלים המתאימים לחוויית האחסון שלכם.

ארונות ומגירות של מטבחי חוץ

בשונה מהמקררים, ארונות המשקה והמזווים, ארונות הקבע עשויים מאותו החומר ומבוססים על אותו העיצוב של עמדות העבודה. הם לא מכילים ידיות. הפתיחה נעשית או באמצעות קפיץ פנימי בכל דלת או באמצעות מגרעת נשיאה תחתונה. בדומה לעמדות עבודה, גם את הארונות ניתן לעצב בשלל דרכים, החל מעיצוב של סלע אפור או שחור ועד לעיצוב עץ לגווניו, מייפל, אלון בהיר מבוקע, ועוד.

מבנה מטבחי חוץ

המבנה של מטבחי חוץ מבוסס על חד ממדיות או דו ממד בהתאם לצורך שלכם כמשתמשי המטבח. ניתן להתקין רחבת מטבח אחת הכוללת עמדת עבודה וארונות בלבד. ההמלצה היא לבחור בעמדה שיש בה גם כיור בשביל שלא תצטרכו להיסחב עם הכלים לבית. ניתן להתקין לצד עמדה זו – עמדה נוספת שתותקן בניצב לה ובכך ליצור רחבת מטבח גדולה בחצר.

שגרת ההתנהלות במטבחי חוץ

משטחי העבודה של מטבחי חוץ רכים ונעימים למגע, מאפשרים עתודות מקום גדולות ומזכים את הלקוח בארגונומיה מושלמת בכל משימות המטבח. המטבח עצמו ניתן לפירוק קל ופשוט ללא העמסה על מנוף כאשר עוברים דירה. ההעברה מתבצעת על ידי חברת מטבחי חוץ לרכב ההובלות ותיעשה גם התקנה מחדש בחצר בית היעד. המטבחים מקלים מאד את שגרת האירוח בחצר ומאפשרים להפוך אותו לזמין יותר, קל יותר ומהנה יותר ביחס לעבר!

נגישות