מטבחים
פורטל המטבחים המוביל בישראל
דף הבית פרסם כאן
                 
               

עבודות וקישוטי פרזול

 

‏המילה החביבה על פרופ' ריצ'רד דאווני היא שיבוש. הוא מציע חזון של שיבוש, מיומנויות של שיבוש וטקטיקה של שיבוש. ‏ספרו של פרופ' ריצ'רד דאווני, המתבסס על עשרות דוגמאות מאלפות, החל ממלחמות רטבים לפסטה פרזול לרהיטים ועד תגרות מחשבים, מבהיר שאין כל מקום שאפשר להסתתר בו מהסדר העולמי החדש הזה. מכאן גם התקפתו חסרת הרתיעה על הנטייה הנייחת של רוב החשיבה האסטרטגית ‏למשל S-7 ‏, המודל העסקי הפופולארי של מק'קינסי ושות הוא אסטרטגיה, מבנה, מערכות וכולה. מק''''קינסי התכוונו לעזור ללקוחות לצרף את החלקים על מנת ליצור מערכות ומבנה, למשל, שיתמכו באסטרטגיה ללא חריקות. טעות, טוען פרופ' ריצ'רד דאווני: חוסר התאמה מכוון, זה כל העניין. הוא אפילו מציע לנו נוסחה חדשה של 5-7 ‏, הכוללת הפתעה, שינוי כללי התחרות, ונבואות אסטרטגיות במוצרי פרזול וחיפוש אחרי מידע בדרכים בלתי קונבנציונאליות מאוד במוצרי פרזול. ‏ פרופ' ריצ'רד דאווני הנמרץ, המנופף בידיו לאות אזהרה אם כי דבריו מבוססים מבחינה אקדמית, הוא קול רענן מאוד, המאיץ במנהלים "להקים" מפעלים למשל ב במוצרי פרזול מפעלים שיתמסרו למהפכה נצחית למשל במוצרי פרזול. נשאלת השאלה ב למשל בתחום פיתוח מוצרי פרזול או מוצרים מודרניים כלשהם, האם אנחנו מטים אוזן? האם אנחנו מריעים כשמציגים לנו רעיון המאיים על השירות או על המוצר המביאים לנו את הלחם, או מעווים פנים, זה ההבדל בין חדשנות במוצרי פרזול לבין דריכה במקום במוצרי פרזול.

  

 

מטבחים | אודות החברה | הוסף למועדפים 

הדברה במטבח | עיצוב דלתות | תאורת לדים למטבח | בחירת נגריית מטבחים

  המידע באחריות המפרסמים באתר   פורטל מטבחים © 2017